Michał Bigoraj

Usługi reklamowe

Usługi reklamowe

Dzięki dużemu doświadczeniu w marketingu, reklamie i public relations, połączonemu z umiejętnościami dziennikarskimi oraz współpracą z uznanymi specjalistami od tworzenia reklam, grafikami, projektantami, fotografami czy informatykami, świadczę także usługi reklamowe dla osób, zespołów, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną.

W ofercie moich usług znajdują się:

– przygotowanie media planu*,

– doradztwo w zakresie projektu reklamy,

– doradztwo w zakresie kampanii reklamowej,

– pośrednictwo w umieszczeniu reklam lub ogłoszeń w mediach drukowanych i elektronicznych,

– zaprojektowanie reklamy,

– zaprojektowanie logotypu,

– napisanie i zredagowanie treści reklamy lub ogłoszenia. 

Cena: ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju usługi, terminu jej wykonania i realizacji oraz zakresu i rodzaju pracy potrzebnej do jej wykonania. 

*Media plan – jest to plan wykorzystania mediów w kampanii reklamowej. Ujmuje nazwy mediów, tj. tytuły gazet i periodyków, rozgłośni radiowych i stacji telewizyjnych oraz szczegółowe dane dotyczące emisji reklamy, takie jak termin, rozmiar czy długość, czasokres, a także jej efektywność i cenę.

Materiały dziennikarskie na użytek reklamowy

– artykuł sponsorowany (np. na temat instrumentu, nowo otwartego sklepu czy salonu muzycznego, zapowiadający festiwal), 

– tekst porównaczy (np. instrumentów czy urządzeń elektronicznych), 

– program koncertu, festiwalu, imprezy, 

– informacja reklamowa dotycząca płyty, koncertu, festiwalu, imprezy, instrumentu, książki, sklepu lub salonu muzycznego, 

– zawartość strony WWW, 

– biuletyn firmowy, 

– ulotka informacyjna,

– tekst na potrzeby targów lub wystawy,

– teksty z zakresu PR,

– teksty na użytek konferencji prasowych,

– inne artykuły promocyjne.

Ponadto mogę także zlecić i pomóc wykonać:

redakcję i korektę artykułów oraz tekstów nie mojego autorstwa,

wykonanie zdjęć oraz dokumentacji i oprawy (ilustracji) fotograficznej tekstu,

projekt i wydruk tekstów o charakterze informacyjno-reklamowym (program koncertów, foldery reklamowe, materiały marketingowe itp.).

Cena: 200–400 złotych za 1800 znaków (strona maszynopisu)*.

Przy zamówieniu na kilkanaście lub kilkadziesiąt stron oferuję atrakcyjny rabat. Istnieje możliwość negocjacji ceny w zależności od trudności i rodzaju tekstu oraz wyboru autora (może to być bowiem także ktoś inny niż ja). 

Powyższe ceny są cenami netto. 

PROWADZĘ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ. WYSTAWIAM FAKTURY.

*Strona maszynopisu jest rozumiana jako standardowa strona maszynopisu, czyli: 1800 znaków (30 wierszy, 60 znaków w wierszu, w tym spacje i znaki interpunkcyjne), czcionka Times New Roman, rozmiar czcionki 12 pkt., odstęp między wierszami 11 pkt.